Super seje iværksætter Carla Cammilla Hjort fortæller sin iværksætterhistorie på FÆNGSLET, hvilket VI STARTER SGU selvfølgelig synes mega godt om! Så vi vil klart opfordre til at møde op på FÆNGSLET d. 24. juni og opleve en live-iværksætterhistorie.

Pressemeddelse fra Creative Business Academy og FÆNGSLET 2. Øst

Den 24. juni præsenterer Creative Business Academy (CBA) for første gang CBA Talks. Det sker, når der er gå-hjem-møde på FÆNGSLET i Horsens med Carla Cammilla Hjort, grundlægger af ArtRebels.

Når du får stukket hendes visitkort i hånden, står der CEO, men der kunne lige så godt stå multikunstner og iværksætter. Hun har i adskillige år imponeret bag mixerpulten i det københavnske undergrundsmiljø, og så står hun bag Trailerpark Festival. En festival, der i høj grad har sat sit præg på den københavnske musikscene.

Siden 2006 har hun været at finde i spidsen for den kreative virksomhed ArtRebels, og netop ArtRebels vil være det bærende element i fortællingen om iværksætteren og ildsjælen, for hvem det kunstneriske miljø betyder så meget.

Carla Cammilla Hjort - Art RebelsStarten på en globalbevægelse

Siden 2006 har ArtRebels vokset sig så stor, at de er at finde på mange forskellige platforme og med mange forskellige udtryk. I flæng kan nævnes entreprenørplatformen Rebel Academy, onlinefællesskabet ArtRebels.com og naturligvis kunst- og musikfestivalen Trailerpark Festival, der i år bevæger sig ud over Danmarks grænser.

ArtRebels er blevet et udstillingsvindue for over 300 forskellige kreative virksomheder og en blog, som eksponerer kreative og kulturelle tiltag for tusindvis af mennesker.

Et fængslende gå-hjem-møde

Den 24. juni gæster hun FÆNGSLET og alle deltagere, vil få et personligt indblik i udviklingen af ArtRebels fra idé til etableret virksomhed. Hvad har været drivkraften bag virksomhedens succes, hvilke udfordringer og barrierer har der været undervejs, og hvad skal man være opmærksom på, hvis man ønsker at springe ud som selvstændig inden for de kreative erhverv? Det er nogle af de temaer, som Carla Cammilla Hjort kommer til at give sit bud på.

Efter gå-hjem-mødet vil der være lejlighed til at netværke over en forfriskning. Der vil også til sidst være mulighed for at se FÆNGSLETs nye Iværksted 2. Øst.