Så er det tid til at indstille den iværksættervirksomhed du synes fortjener en af de tre iværksætterpriser – Bedste Fysiske Produkt, Bedste Immaterielle Produkt og Den Kreative Pris.

Pressemeddelelse fra Business Region Aarhus:

Bolden er givet op til kampen om IVÆRKSÆTTERPRISEN 2016

Vinderne får et mentorforløb med nogle af Danmarks dygtigste erhvervsledere

Er du Østjyllands mest ambitiøse iværksætter, eller kender du en, som fortjener at få prisen i 2016? Så indstil virksomheden til Business Region Aarhus Iværksætterpris på www.i-prisen.dk.

”Vi bruger Brian Sørensen, når vi skal træffe strategiske beslutninger. Alle de problemstillinger, som Brian har stået overfor, har vi kunnet drage nytte af” siger Heine Max Olesen fra Nordisk Tang, som i 2015 vandt Business Region Aarhus Iværksætterpris og et mentorforløb hos Brian Sørensen, kendt som grundlægger af CULT A/S, som er en international drikkevare-virksomhed.

Vinderne i 2016 kåres ved en stor event; Iværk&Vækst d. 27. april i BioNutria Park i Randers.

Konkurrencens tilmeldingsfrist er d. 21. februar 2016. Læs mere på: www.i-prisen.dk og følg konkurrencen på www.facebook.com/ivaerksaetterprisen og www.twitter.com/i_prisen

Business Region Aarhus - iværksætterprisen 2016